Da var også bremser bak på plass, og jeg fikk testet høyden...
Original høyde - må ned i gjen litt ja
Alle jordinger er byttet og kontaktflater rengjort. Skal prøve med en ny kraftigere kabel mellom batteri og starter, men antar jeg bare kan glemme å dra igang denne med 6V for lite anlegget.
Skal prøve med to 6V batteri i paralell, men vurderer å kjøre to 6V batteri i serie, og ta ut strøm til alt 6V greier mellom jord og + polen på det ene batteriet og kun strøm til starteren fra + polen fra det andre. Da vil alt fortsatt være 6V, men starteren får 12 V
Må lage til noe omkobling slik at det andre batteriet også kan parallkobles for lading, tror jeg kan bruke noen slike omkoblere de bruker i båt for å ha separat forbruk og start batteri.
Andre som ha rnoen gode tips her?
Ellers var tidligere eier innom for en inspeksjon i dag, og han er fortsatt fornøyd med bilens nye tilværelse
Noen som har slik synkronisering verktøy til låns?
Det jeg har er defekt fortsatt tror jeg....Eller har du reparert det Endre?