Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
-67 Squareback
-
-
Ja sprut blir det nok en gang Torgeir men om det blir denne motor vett eg ikkje. Den 1915 motoren frister ja.........Så hvis du slite med lagringsplass.......
-
Står utenfor garasjen her nå
Vet ikke helt stand på den, så den må nok åpnes uansett -
-
Står stille....:-( Men e på gli nå..... Bestilte nogen shims å noge kvess i dag så snart e me i gang igjen...
-
Elle forresten noge skjer i kulissene..... I løpet av sesongen har eg klart å sanke inn nogen grom deler. Komplette baklykter med helrøde Hella glass med prikkfri chrome.
Komplette reflexlamper med flott chrome og rustfri reflexring.
Har blitt gnikket og pusset i alle disse kalde dagene da eg ikkje har giddet å fyre i "garasjen....
-
Skjedd litt te i heljå. Endelig skrudd sammen akslinger med rett innmat. Nav målt opp og levert inn til dreiing. 2 mm bak og 13 mm i fremkant. Handlet motor av jalokoey( komplett fra notchen han hentet i bergen).
Har og snopt meg "ny" kompressor. Kai hadde en småvoksen stående med brendt motor, 2,2 KW, og det e jo sånt som eg har på lager så den skal hentes en av dagene.
Har og fått tak i støtfangerhorn til frontfanger, det blir lekkert.....
Ellers så har eg gått på en smell i heimen, har bestilt nytt kjøkken så der går det et par kvelder når vegger skal rives og forsterkes, rive alt av tak og vegger og inn med nytt. Gamle kjøkken.........ikkje noge for meg......gamle vw.......mmmmmmmm sko`kje eg få??? Men satse hardt på å ha bil klar te våren
-
ti ser du føre deg at du vil hente motor?
ikke det at den står i veien for må bare stå en stund til:) i morgon ryke tomt karosseritil knoks. alt er tatt av. bare et sykt rusta skjelett.. hmmm!lol
-
-
I mellom snekker og elektriker så blir det litt handel og vandel. Bestilt nye framdekk, 195/55-15
Så ble det ei lang liste til cip. Masse smådeler...alt fra støtdempere, div lyktepakninger, flatfour gearspak, svinghjulsavdrager, repsett til gassere, + noe snop til jalokey og.....
Siden eg var så jækla smart å parkere karosseriet ute under presenning så måtte eg få vekk 100 tonn med snø fra den i dag. Prøve å pare det sammen med bunn te heljå hvis det ikkje e 100 minus i garasjen. Brrrrrrrrr.......