Fant denne for Weber da.. Ser ut til at det er håp der:
http://www.redlineweber.com/html/Tech/idf_adjustment_controls.htmSkruen som sitter i vakum porten er M4, må vel gjenge opp et rør da tenke jeg.
Noen mener at en må koble sammen vakum porten fra alle 4 cylindere, da det blir "pulser" fra bare en, men det tror jeg ikke betyr noe for vakum klokka på fordeleren, 6-7 pulser i sekundet er mer en den klarer å reagere på likevel
Porsche 6'er med mekanisk innsprut tar ut vakum til fordeler fra en cyinder
(Det er noe annnet med MAP sensor til innsprut, da får en problemer med pulser)
Om vakum signalet her er perfekt for WBX fodeleren, eller om en bør bytte vakum klokka til SVDA type må en nesten se når en tester. Ikke sikkert at noen av typene fungerer.
På Porsche motoren har jeg 050 fordeler uten vakum, og to dobbel 40 Solex. Det gjenstår å teste den da...