Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
T-111
-
Fått gjort litt i dag. Demontert 2 av felgene, og finner stadig sprekker i aluminumen. De satt godt fast men måtte gje seg te slutt. Blir en lette jobb å polere de nå. Genialt med skrudde hjul...
2 hjul igjen å demontere så e me klar for en ettermiddag i glassblåså... -
blir bra dette..
gjer poleringsarbeidet litt lettare ja når du kan splitta felgane sånn
ska du fiksa någe på sprekkene i aluen.. eller lar du det var ? tenke det e vel smartare å fiksa de får glassblåsing i tilfelle.. eller tar eg feil då ? -
Det e stålbanen som ska glassblåses. Alusenteret trenger bare å pusses/poleres og det trur eg eg gjer etter de e sveiste. Hadde eg bare fått tak i han der sveiseren.....
-
ahh..akrobat
trudde alt sko glassblåsas eg..
e somregel sånn att når du vil ha tak i någen så får du ikkje tak i de -
Har vore å besøkt sveiseren i kveld. Han hadde akkurat solgt apparatet som han brukte til alu sveis......................for han hadde handlet et nytt og møje karsligere et, men det hadde han ikkje fått ennå. Han va litt betenkt med det men hadde lyst å prøve. Så då satse me på det blir goe fisk. Hvis ikkje tar eg bare å 3D scanne felgene og freser ut nye alusenter. Det e jo dridlett........
-
Endre S
Har vore å besøkt sveiseren i kveld. Han hadde akkurat solgt apparatet som han brukte til alu sveis......................for han hadde handlet et nytt og møje karsligere et, men det hadde han ikkje fått ennå. Han va litt betenkt med det men hadde lyst å prøve. Så då satse me på det blir goe fisk. Hvis ikkje tar eg bare å 3D scanne felgene og freser ut nye alusenter. Det e jo dridlett........
Det sa sikkert han som lagde di i utgangsponktet og..."dette e jo dridlett"
glede meg te å sjå de ferdige, å ikkje minst monter på bilen ilag med bremsene... tippe det blir snob -
Kjenner en kar på Refsnes som sveiser alu + alt annet av metall!
Karen er kjempedyktig !! -
-
-
Etter ei hard uke med 2 netter på jobb fekk eg endelig nogen kvalitetstimer i går. Alt som ska lakkeres på bremser/felger er klar til glassblåsing. Så blir nok en kveld nå til uka tenker eg..... 3 av alusenterene må sveises så det taes så fort det nye apparatet e i hus.