Usikker.
Bilen er jo meget solid selv om den bør shines litt i lakk etc. Etter min mening veldig solid, modell og årstall tatt i betraktning.
Har jo sett liknende biler som er solide til rundt 30-40t.
En del i klubben vet jo hva jeg gav for den, men det var jo et røverkjøp spør du meg. Bilen var mye mer verd enn hva jeg ga for den!
Det er jo slik at jeg "vurderer salg".
Bud ønskes.
Nå har bilen gått jevnt siden kjøp i slutten av april, overgang mai. Har ikke brukt noe tid på kjærlighet på bilen, så nå blir det snarlig å rydde plass i garasjen for å få den satt inn. Tenkte å gå over bilen teknisk, se etter rustproblemer og muligens gjøre en liten jobb med den. -63`en må også til pers med noe sveising etc. Men hjertet ligger for tiden på 03`en. Har lyst å senke, fikse lakk og smårust som jeg vet om. Nå skal jeg lage 2 kopier av Kamei spoileren på onsdag, en som skal på bilen og en som skal brukes som form for å støpe til de som måtte ønske kopi.
03`en er jo ikke den mest populære, men god å kjøre synes jeg. Dumt å ikke ta vare på bilen når utganspunktet er så bra. Bilen kan jo bli drittøff dersom de riktige ting blir gjort med den.
Hadde jeg kunne sopt inn 10 store på -63, så tror jeg jeg hadde solgt. Jeg går da med tap men sånn er det.
Har sett på de tidligere ! Hadde vært noe ja. Har desverre ikke 4 store i lommeboka til slikt nå! Ligger på vent å ser.
Idag luftet jeg det røde lynet. Fikk skiftet sikring til nærlyset, så nå har jeg godt lys, med nye pærer å greier.
Fikk også satt inn EMPI skifteren jeg kjøpte av Vidar. Litt annerledes å kjøre nå ja !!! Må hive på noe grease og gjerne justere den litt, var litt tight å få i revers. Kanskje bare en vanesak, ikke vant med å ha så kort gearing. Hadde litt korte bolter, så jeg kikket litt rundt i noen delekasser jeg har. Der fant jeg en skifter med "VW Motorsport" gearkule og gearforkorter !!! På denne stod det lange bolter. Kul gammel sak med skinnpose på bunnen som dekker bolter etc. Bør kanskje rengjøres å settes på hylla ?
Du kan jo låne skiver om du vil kjetil. Og sette på noen felger med bolt 5x112. Så ser du hvordan det havner henne..
Du kan jo låne skiver om du vil kjetil. Og sette på noen felger med bolt 5x112. Så ser du hvordan det havner henne..
Takk for det. Lurer på om jeg skal legge det litt på is. Funderer på å kjøpe skiver uten hull, å heller bore/gjenge opp hull når jeg, etter min mening, har funnet de rette felgene.
Ser at Jøran Larsen har et sett med Gasburner felger med 4x130 boltsirkel på salg til kr 3500,-