Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
-67 Squareback
-
Over til kjekkere ting. Fekk varer fra CIP1 i går og deriblandt fekk eg nye akselmansjetter av den heile typen. Fekk det føre meg at siden eg skiftet til korte aksler sko det på av den typen. Fant jo denne på youtube......
[yt=400,300]AsLRVdcLdz0&feature=related[/yt]
Eg klarte det ikkje på 58 sekund då men det gjekk nå hvertfall te slutt
Har fått inn bunnpanna nå og begynt så smått å montere. Komme bilde etterhvert...
-
Endre S
Dårlige nyheter.... Har siden august måned ålla med nogen goodies fra USA men nå tror eg de e borte i USPS sitt system. Eg gjer snart opp de amerikanerene......
Cylinder settet til Porsche motoren var jo også på noen måneders tur ti Australia på vei fra Uniten Big Bløff....Problemet er at en ikke får etterlyst væren selv, det må den som har sendt gjøre - dersom den er sendt med sporing da....
Men det virker som om den MÅ etterlyses.. Den har vel strek kode, så når de scanner dritt og lort de finner på lager de ikke vet hva er får de vel alarm på "missing" antar jeg.
De fant i alle fall min i Australia ca en uke etter at sende til slutt etterlyste den -
Har endelig fått nye nedre nålelager til forstillinga. Så nå har eg komplett forstilling...Jippi
er mye mer jobb å få tak i deler enn å skru sammen snart..... De øvre nålelagrene demonterte eg i den gamle forstillinga og er klar til å montere. Blir vel noen timer i heljå hvis alt går etter planen.....
-
hvor finner du alle disse teikningene dine som du buk!lole som profil bilde?!sad
-
-
-
-
-
Ikke for å svare på spørsmålet ditt, men bilen begynner jo å se skikkelig bra ut Endre. Tror nesten jeg må ta en tur innom en dag jeg er utover for å se nærmere på arbeidet ditt.
-