Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
T-111
-
Etter en hyggelig tlf i går er endelig nye hjul og bremser så godt som i box. Disse skal hentes på scc så bilen blir stående på bukker noen uker til... Såvidt eg tør å legge ut et bilde men må bare dele synet av dette.....
-
-
-
Skal få på de gamle hjula Trond Dahl hadde på 90 tallet ja. Men de ska ikkje ver grønne. Men eg var ikkje klar over at det er alu senter og stålbane på disse felgene. Men det ee jo kult. Den ene felgen har en sprekk i aluminiumen så får sjå på dette når eg får de heim.
-
Konge at du setter tilbake gamlefelga. Hvorfor ikke kjøre samme farge når du først setter tilbake?
Kjøper du bremsene og, eller kun felga? Når jeg tenker etter er vel strengt tatt bremsa på jessheim og felgene et annet sted... -
-
Denne havnet på feil plass. Skulle vært i lag med hjula under deler til salgs
Selger og
adaptere 5x205 - 5x130 kr 400.-
bremseskiver foran 5x130, kalippere og hovedbremsesylinder tilhørende. 1500.- -
-
Eg trudde at det var balljoint delersom og passer Type3 men ble usikker når eg ser denne. Men hvis du vil teste så demontere eg den fort.....
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D22%2D2963%2DB -
Endelig ferdige å male huset så nå kan me begynne å gjer fornyftige ting
Felger og bremser e i hus. De som er vist lenger oppe. Disse trenger endel jobb for å få strøkne så det blir nok et vinterprosjekt. Bremser er helt demonterte og skal til glassblåsing før lakk. Og skulle det være tvil så blir det ala 90 talls saftgrønn med polerte eiker på felgene. Det e hvertfall planen. Har prøvd å dele felgplata fra ringen men det sitte som bare fy. I og med at 2 av felgene trenger litt sveis for å tette hull og sprekker blir det ikkje tatt noen endelig avgjørelse før sveiser har sett på de. Ny hovedbremsesylinder og nye senkespindler er i hus. Trenger litt arbeidslyst nå så e me snart i gang.