skal heve den et hakk bak.. får se hvordan den blir etter det. tror nok bare eg spacer den ene felgen ut det llille i første omgang. kan bare ikke huske eg såg forskjell på ats felger .. men di hadde annet offsett. får forske litt til på dette i morgon.. fekk montert mykje i dag...
Kor du mekke hen? Sko hatt en inspeksjon en kveld......
og hjemme er .:HEIAMARKA 23 PÅ POLLESTAD.
jepp er surt. blir nok bare at eg sette på smalere dekk bak så ef får dekk under skjerm . så driter eg i det en så lenge..
noen som to smale 15 toms dekk .. sko hatt neon til framme på brm felger.. hva dim er og anbefale?? puma som er u bunn. hadde 205 \50 på her før men di blir for brede til 4,5 toms fram felger. hehe
hyl ut om noen har:)
hehe. må få ting gjort:)
hadde eg kommet hjem med en ny boble nå så hadde eg måttet tatt sengen med meg tror eg. kona ei litt lei prosjektene mine.
først byggy som eg kjøpte i januar og solgte i july. og så cal looken eg kjøpte av bjørn og nå denne roadtser. så tror det får holde i år.
men er litt på jakt etter en oval litt rat prosjekt. om noen har noe stående:) noe til neste år .. sko hatt en med tak. hehe
på rodster skal fortsatt noe utbedres.
nye førerstoler sko eg hatt .....
mulig nye dør trekk.
fikse opp bak sete. sette i knapper der det mangler.
og sy nytt kalesj må eg og.
samt litt rydding i el anlegg.
så helt ferdig er eg ikke .:)
135 er kansje i det smaleste for meg... kunne tenkt meg 155 eller 165 med 60 profil.. ca ...
her hjemme blir eg kalt alber åberg fortida... hehe når barna er i seng .. så skal eg BARE en liten tur i garasjen. når eg komme inn har kona lagt seg.. hehe.
men nå er barn nr 3 på vei. så aktivitet i garasjen må treppes ned litt etter litt.