Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
1974 Type 1303
-
Så nå studere eg bredding av skjermer, men blir ikkje heilt klok. Ser at det er flere utgaver, innvendige eller utvendige bredding, eller combo. Kæ er fint å ikkje fint å direkte stygt? Eg er ganske ferske i dette så trenge litt synsing å de
http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/detail.php?id=10 -
-
Såg ikkje så verst ud det der! Eg har 4cm bredda skjerma. Begge typane. innvendig bredda å den me "fleared" så viss de e ønskeligt kan eg ta me ner begge så kan me henga på å synsa litt øve de
-
Forstår at du savne 03 en din Torgeir
Disse er 5x130 så då er planen å borre tromler og skiver opp.
Får en liten utfordring i senter på felger foran da hullet i felg er mindre enn "navet" på bremseskive. Så her må evt felg dreies ca 7,5mm hvis det ikke finnes nye skiver med mindre nav.
Men når en bredder skjermer så blir vel forhold til støtfanger feil. Ser jo at kercher har tenkt på dette og...
http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/detail.php?id=128
Så komme stigbrett, osv osv.... Kan fort balle på seg.....
Men eg har vel et svakt øyeblikk som varer i noen måneder nå, så det er vel kanskje bare å gje gass..... De skjermene kunne vore kult å prøvt. Så då var det bare å finne tid..... -
-
Ja bare å gje en lyd då det passe. Eg kan seinare i dag om de e aktuelt. Ellers e eg opptatt resten av vegå mest sansynlig.
-
-
Mente skjermene dine Rein Inge er til eldre modell!
Dersom det stemmer har jeg 4 utvendig bredda skjermer til 03 liggende, + 4 og 6cm. Du kan prøve dem så ser du hvordan det blir!
De skal på min 03 etterhvert! Har også 4 stk 16X8" BBS til BMW, så kan du prøve å se hvordan de ser ut. De bygger for mye ut til at de går innunder standard skjerm! -
-
Tror det var 15 eller noen og 20!
Ikke mye så de bygger jo mye ut, men stilige er de synes jeg. Står 225/55 dekk på. Min plan er å pusse de for deretter å lakkere de litt mørkere. Får se. Du kan jo prøve de på så ser du hvordan de ser ut. Er 5x120 boltsirkel (BMW).
Ville du prøve for- og bakskjerm, flaired også? Mener Rein Inge sine er til eldre modell!