I dag e alt i forstillingsdeler klargjort for glassblåsing, Styrestag, og alle deler til hovedbremsesylinder, gummier til forstilling, spindler m.m fjernet gammel tectyl og vasket........nogen kilo med gammel dritt. Bakstilling sandblåst men her må gearkassen av for å komme skikkelig til i krokene. Laget ny returfjær til gasspedal og montert sammen. Det va visst nok for i dag....
Lakkert forstillingsdeler, hovedbremsesylinder og bremseskiver i dag. har nogen deler som skal til glassblåsing i mårå. Stort sett deler til forstilling. Sjekket rattstammen i -65en mot den med defekt tenningslåsmekanisme i -67en og det va ikkje likt så då får eg prøve å fikse den eg har. Kan bli en utfordring men me må prøve. Har ei laaang liste med småting som bestilles fra junaiten over helgen. Så hvis nogen trenger noe så kan eg ta det med i pakken. Det e då cip1 det gjelder.
Fått glassblåst forstilling i dag og det gikk ganske greit. Blåste et par hull rett ved siden av endetårnet på begge sider og da pumpet eg nogen tusen glasskorn inn i lagrene. Så nå lure eg på om eg ska fikse det eller finne enda ei ny..... nogen som har demontert lagre i forstilling nogen gang?