har hatt noen produktive dager eg og i garasjen.. men går seint:( di som har pusset ned denne bilen til stålet skulle det vert skuddpremie på

mange plaser på tak og bakluke ser det ut som det er brukt slipeskive på vinkelsliper. dype hakk og sykt med bitte små bulker. ha nå slipet vekkgrunning som var på for og se at det ikke var for mykje overflate rust under . la på to strøk epoxy grunning. slipte ned med 500 papir.. dakom alle bulker og ujevnheter frem.. fram med tysj og krysse ut alle plasser eg såg. for så og åg parkle i ujevnheter. to nye strøk med epoxy grunning .. matte ned.. enda noen som viste

fylle i og jevne ut. to nye støk med epoxy grunning.. og nå venter eg at dette skal tørke for så og matte ned med 500 papir for og få en glatt overflate:) ser bra ut så langt og håper og legge base på i morgon.. fan dette tar tid.. har bare panser , skjermer , dører som skal gjennom det samme..hiiii håper nå da at resultat blir bra til slutt.

og en ting til... biltemas epoxy grunning er sikkert meget god som bunn maling... men ha mykje pusse papir . den kleber seg i papir.. selv når den er gjennom tør. så bytte av papir skjer ofte.. hehe