Farlige den snøen, sier bare.....kiropraktor.
Ja det e allti enkelt med det som e i orden og bare tut å kjør...... men de e jo ikkje allti sånn då. Hadde nok veid på totalen her. Ka som e pluss og minus, kor enkelt e d å omsette det du har? Ka du har lyst på.......Så etter det du sier så e d bytte på gang hvis prisen e riktig??? Legg ut en vurderes solgt på det du har og sjekk responsen.....
Litt enig med Endre her. Ikkje sikkert det er smart å anskaffe enda et prosjekt. Spørs jo på ka prisen blir då. Prosjektene til 60-80 000 som bare står seg i hjel er jo ikke akkurat det jeg ville hatt flere av. Ett er nok.
Har du hørt med den der ombyggingsgruppå på biltilsynet om hva de mener om ombyggingene på din bil ? Hvis ikke er jo det en plass å starte.
ombyggingene som er gjort med din er jo gjort med flere biler regner jeg med. 944 bærearmer er jo en vanlig modifikasjon på en 03. Kerscher skiver er jo også top of the line. Bestill time, sett bilen på en henger å dra den til forus, eventuellt prøv å få tak i serigstad i egersund men gå tjenestevei via biltilsynet.
Sånn som ståa er så skal t-111 vekk til rette mannen på et eller aent tidspunkt. Den nye må i så tilfelle selges som den står, det er ikke snakk om noe bytte. Siden eg føler at prisen altid blei høg nok på den eg kjøpte i sommar. så kan det nok ver vanskelig å få pengene igjen.
Den som eg nå går å lurer på er ikkje et prosjekt. Her snakke me å setta inn 2332 motoren min. For så å bygga opp T-4 motoren som følger med å sette den inn igjen. Så selge eg nok 2332 motoren etterpå.
Bør konna få ein goe slant igjen for den siden den inneholder mye snacks.
Men det heila kokes igrunnen ner til ka eg får for mitt prosjekt kontra det å kjøpa denne bilen te kompisen min.
Hva går T-111 for da ?8)
Hadde vært kjekk å ha den !!!!!!!
Håpe den blir i distriktet.....Må kanskje vurdere et gjenkjøp....