Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
1974 Type 1303
-
Min erfaring er at selv en gammel original snekke er bedre en noe av de nye ettermarked greiene, så vent i alle fall litt med "kast"
(Erfaring fra snekke til BJ forstilling.
Du skal ikke bygge om til tannstang da når du først er i gang? -
Nei eg gikk bort fra ombygging til tannstangstyring. Det ble både kostbart og veldig omfattende på 74 modell. Orginalsnekka er veldig stør. Men så fant eg ei bra som er lett å fin. Fant litt info på samba på de snekkene og enten er de lette og iorden eller så kan de "bite" seg i endene og da er det boss. Så eg monterer den og prøver. Lett å komme til dette før karosseriet monteres på igjen, så med litt innsats så løftes karosseriet på rett over påske
-
Endelig er det olje på girkassa og karosseriet er løftet på. Kjekt å sjå at ting fremdeles passer sammen
Nå blir det montering og kos
-
Flott at det går fremover......alltid mer moro å sette sammen deler som er overhalt eller nye, lettere å se at det går rette veien
Sleng på med bilder, inspirerer alle oss andre. -
-
-
-
Begynt å montere litt. Limer litt før vinduer skal inn
https://www.dropbox.com/s/4s0cnhva537x89g/Bilde%2010.10.2017%2C%2020%2050%2008.jpg?dl=0 -
Dei klypene va ikkje domme!! Eg har brukt x-antall klesklyper i plastikk for at det sgo henga fast men dei der er det jo ekstra godt grep i!! Stå på!!
-
Ja de funker fint. Veldig lett ved montering av nytt taktrekk. Men når det er sagt så brukte eg sikkert 5-6 kvelder når eg monterte nytt taktrekk i varianten. Så bruk god tid og mye varme hvis du skal ha bra resultat