I mårå ska eg ner å besøke denne. Fyre maskinisten og kjøre den en tur hvis det ikkje e snø. Nå har eg nettopp lest gjennom denne tråden og sett kor møje kjekt eg har hatt det med å plukka så å sei kvar skrue på den. Kanskje den blir på Nærbø ei stond te.....
Sko ikkje tatt deg ein tur på søndag heller?
Då kunne eg og Joffe blitt med ein liden tur.
Kaffe på Mc'en på Klepp?
Eirik
DÅ e d på tide å få denne klar te ny sesong. Ny tenningslås på plass. Skal av med bremseskiver å bore de opp til 4*130 så e d møje enklere ved EU. Så må den heises opp et hakk før kontrollen og. Det neste blir lakk. Men ikkje i år.
Denne sklei ganske greit gjennom EU. Måtte etterstramme hjullager framme og bytte til oransje sideblinklys. Så nå er fuchs på igjen og den har fått "rette" bakkeklaring.....
Men det blir ikkje mye kjøring med denne for min del. På lørdag kjører den til Bergen.....Ny eier......
Så da kommer det ny takløs til gards.. selv om du ikke har solgt ovalen eller?
Tja....hvis alt går i orden så....trur ovalen blir stående.....hadde en tlf i går fra en goe kar og fikk bud som eg vurderer, men eg sliter å gi ting vekk gratis......så nå vil eg få ovalen ut på veien så eg kjenne kor kjekt d e......va ute å freste en tur med båsbilen i går kveld.....å trege så en blaude honn akkurat nå på at den e solgt......men sånn e d....
Då får eg gratulere Tommy Iversen i Bergen med "ny" bil. Blir gravøl her i dag...
Så da er ovalen solgt? Skal støtte med gravøl her også, det er jo litt trist. Får håpe at ny eier beholder bilen slik den er. Bilen er norsk vw historie.
Regner med dette fortsatt gjelder T3'en....
Var jeg som blandet ovalen inn i tråden.. sorry