Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
Nye bil te gards, 59 Bobla
-
Faen... Var det ikke bare en sånn liten datavifte a?
Noe særlig futt kan det umulig ha vært i allefall..
Bilder må vi få se ja.. -
Petter
Faen... Var det ikke bare en sånn liten datavifte a?
Noe særlig futt kan det umulig ha vært i allefall..
Bilder må vi få se ja..
hehe..neidå, fekk sjå viftå å heile pakken, var meir på størrelse med ei radiator vifta -
Fikk rydda litt i garasjen idag sånn det e litt kjekkare å begynna å skru. Bilde av termostaten komme
Har ikkje fått gjort så mye meir enn å vaska av saltet ( i 2 kalde) , så nå står bilen nedfrossen og fin ja. Tror hornet med alle slags lydar blir beholdt. Ein slager med litt texas ranger lydar udpå quisten. -
-
Kjempegrattis!! Kommer ut og henter motoren min snarest Vidar,så får du enda bedre plass. Ringer deg. Kan det passe til helgen?
-
-
kossen va det med di gassarane..? e det din så står på motoren,eller e ketil sin komplett.. ?
(eg e hos vidar nå..) -
min gasser står på motoren.. er kjetil sin tomgangs dings,, den me ledning der så dysene skal stå.. så kjetil sin var komplett .. men er tett en plass . mens min mangla den og virka ellers:) hehe ... forsto du den?
-
elle drid i .. ketil kan bare ha gasseren så har ann en motor så bare er og sette rett i.. og så svive ann.. mine gassere virke dei nå:)
-
Den e go
Fekk sett litt på 59 idag. Mangla mutter på demparen framme og den eine demparen bak. Ser og ut som demparen ligge på bunn. Så det gjør jo litt med kjøre egenskapene.
Kikkte litt på ventilar, men det såg tåligt greit ut. Sitte Mofoco 042 toppar med ukjent porting.
Forgassarene blei bare tatt itte 10 års lagring å heve på motoren, så ein sjukkelige rens jørr nok susen.