Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
-67 Squareback
-
såg ut som du hadde mykje arbeid føre deg
når skal denne være klar? sveise rust er drit kjedelig spør du meg:) hehe
-
Litt e d jo men kjekt når det går rette veien. Og det verste e egentlig snart over så då e d bare kos. Denne bilen e klar når den e klar.........
-
Så var eg klar etter en god ferie. Dukket opp hjul te meg som eg var å hentet i går, org fuchs. Så nå skal eg få bli ferdig med sveising, legge på noe beskyttende og skru sammen.
-
Her går det ikkje spesielt fort. Kun pga tidsmangel. Har vel hatt et par kvelder fri den siste mnd så det frustrerende. Men kanal høyre side er veldig nær ferdig. Har fått borret opp nav og tromler til rett boltmønster og jobber med felgene. 7 tommerene var veldig fulle av sår så eg tippe ca 6-7 timer pr felg på disse før eg e fornøyd.
-
-
-
Da fant eg ut at det var på tide å teste om hjula gikk inn under skjermen. Vridd på gummi i dag og skrudde på og med den camberen Kai lagde så bunnet gummien i innerskjermen. På bilde 2 har eg tatt 1 ytre hakk opp og då smyge d akkurat innerskjermen. Det e ikkje for møje klaring så komme te å massere den litt for å sleppe løgne lyder og å kunne lesse opp til langtur. Men stuket e satt så dette går rette veien.....
-
-
-
orangenotch
Nesten synd å stappe så fine felger langt opp i skjermene!