det var ikke så verst vær i går så eg reiste og fekk prøvet litt på rodster. satte på dobbeltvirkende vakum klokke på dordeler. fyllet på 20 liter 98bensin og 10 liter E85. kan med den blanding kjøre 1.2 bar lade trykk uten vann insp. så den blir tatt bort igjenn, skal jo ikke være vann i en luftkjølt så..:)
den var kjekk med 0.7 bar og du verden så kjekk på 1.2. litt mager på høyt turtall enda så må nok borre opp main jet litt til kansje..hmmm
nå er planen og få benket denne for og se hva eg har fått ut av en forgasser motorkunne vert artig og vite. noen som tørr tippe hva det blir ca?
ser ut som denne blir bygget om til insp motor da eg ikke har fått tak i noen ny motor til og bygge insp på.. skal bli løye og se om det blir bedre med insp når det gjeller efekt uttak.bedre blir det jo men hvor mykje??
den nye motor blir da..
1600 med annen kam.. vet ikke hva slags .
wbx dyser i første omgang.
wbx lednings nett + tps fra volvo v40.
wbx tennings anlegg med fordeler osv.
og styring blir megasquirt.
så blir det lek og morro:)