Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
Nye bil te gards, 59 Bobla
-
vidar eiane
Ein liden update, har kje fått gjort ein sjid me bilen, men planen e å få gjort følgane før sesongstart:
Nye fram dekk type smale, ballong dekk bak
Nytt speedo ( takk Tom Ivar)
Ny tank
Forhåpentligvis og någen stivare dempare bak.
Bør ver oppnåeligt mellom bleieskiftå
Eg har fått nok av driden du vil ha på
Når jeg en gang får opp garasje porten og får vrengt av dekka så selger jeg mine 135/15 og 205/70 -
Di eg har framme nå subbe uansett, så då får eg testa andre siå av skalaen. Tror di e 195 / 45-15
-
Men den satt ikke så værst på Reve da Vidar.. Nå blir det vel sandfella neste
Blir "Early German Looker" på deg også nå Håkon?
Planen er i alle fall det for min 64 på sikt. IRS er på plass og BJ rammehode ligger klart. Den blir nok en tomme lavere på kanlen bak en fremme. Om det subber blir det bare en tanke bredere skjermer. -
Joda den låg fint på banen. Men røyk i fra hjulbuene foran er et dårlig tegn
Får se hvordan handlingen blir, reve er en gang i året. Så gidder ikke å styre rundt kun for denne eventen. Hovedproblemet på Reve var igrunnen slapp clutch å hjulspinn med dekk ifra 89. Kansje 2332 motoren er klar til Reve, da blir det hvertfall blårøyk.
-
-
Har dropspindlar og ukjent innpress. Så eg vil se kossen 145 ligge inni skjermane. Hvis ikkje selle eg di videre. Godt å veda at folk har ting liggane.
-
-
Har kje komt igang ketil, har full tank på
Den gamle så eg må få tag i ei jerrey kannå å få tømt an fyst.
Ska skru litt på audien idag, så gjerna eg rekke øve dette og. -
På tid me ein oppdatering føle eg
Bilen har stått urørt i garasjen siden eg parkerte an i September i fjor. Siden har rotet i garasjen krøpe nærmare å nærmare. Men her om dagen fekk eg litt arbeidslyst, så då blei bilen rydda fram, lada opp og vips så va der fyr i 1835. Frisk å fin i lyden.
Fekk stripsa på et par gamle ski på taket. Så nå mangle bare ein liten vask, og sikkert et oljeskift før Reve.
2332 motoren holde i disse dager på å bli ferdigstillt, så me får se når den dukke opp.
Her et stemmingsbilde :
-