Såg jo brukandes ut det der..... Koffor en av de ska du ha BS motoren i?
Hørres fornuftig ud det.... Koss passe fellanne på 03en???
dine passe ikkje, hvertfall ikkje bak. max 6". E orginale skjermar så det blir kun smale hjul.
Så eg betalte ekstra for å få med det settet som står på bilen. Va visst et helsikken å finna rett bredde,innpress osv pga bremsene.
Nå har 1300 eugodkjennings motoren komt på plass, satse på å kobla opp det lille av elektriske og eksos. Mangle og ein stift. Håpe biltema har det...
Fått på plass eksos å elektrisk. Men han fyre ikkje. Kun røyk å flammer i gasseren. Så her må eg vel fram med tenningslampen igjen. Ser mørkt ut for et fesjå på medlems møtet med 03`en. Men stille vel med t-111 om veret e bruganes.
Har heila heljå på deg....
Ja.......må jo få d på veien......ringe deg i mårå....