Da Mexico EFI innsuget er for lite for 2 liter... Jeg kommer ikke til å bytte ut det som står i bussen nei...trenger ikke mer turtall den
Så har prøver jeg med noe hjemme mekk og CB enderørene for EFI
Bruker Eksosrør, 51mm er max som går forbi dynamofoten. Har sveiset på noen mindre rør i hver ende slik at det passer mot enderørene. Noe avkapp fra en universal katalysator jeg hadde liggende. Bruker et nedkappet 2.5" 45 grader bend på midten.
Spjellhus festet har jeg kappet av WBX plenum kammeret og sveiset på toppen av bendet.
Spjell-armen må justeres litt for å passe gasspedalen/wire fra bobla
Dyser og dyseholdere er fra WBX. Måtte bare file hullet til låseskruen litt. Pakningene/o-ringene nede i innsuget passet fra T4 innsprut.
Er den gamle 1915 motoren jeg hadde i T3'en som brukes som mal, tenkte å prøve å starte motoren med originalt WBX sprut , men jeg har noe Megasquirt greier liggende også