Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
69 Early Bay Westfalia Camper
-
-
Torgeir Matre
Weekend billett er bestilt
Fine, da er vi 19 mann foreløpig.
Har oppdatert de andre linkene med SCC, både på VW Norges samt vår side -
-
-
kan stå gratis 3 dager, så må en eventuelt betale døgnpris.
Blir antegelig 1-2 dager å betale avhengig av når den kommer fra Tyskland. -
Da er camperen endelig hjemme....
Den var nokså langt fra den stand jeg hadde forventet ut fra Randy Carlson sin beskrivelse. Greit nok at den ikke var proff lakkert, men dette er type "pimp my ride" lakkering tror jeg. Får bare håpe det ikke er altfor mye galt under sparkel og lakk
Understellet er pent da.. finner ikke sånt her hjemme uten videre ...
Interiøret var like bra som på bildene da
Når en legger sammen alt blir kvalitet/pris omtrent på Kieft en Klok
nivå, og med litt småfiks kan den gå noen år før den må plukkes ned og lakkeres
Den skal få stå inne, og det hjelper jo
Uansett, det er for mye til at jeg kan klare å få den klar til SCC
Har fikset det meste av ledninger som var brent bak instrument/blinklys bryter men mangler tenningslåsen (ikke selve lås sylinderen nøkkelen går i, men selve rattlås mekanismen) og må bytte en hjulcylinder bak. Må også sjekke styring.. er for mye slark i snekke/hjelpesnekke -
Gratulerer med bil vel hjemme. Litt overaskelser hører vel alltid med men hørtes ut til å være i det meste laget kanskje.....Må ha et garasjebesøk her snart.....
-
Flott du har fått den hjem i garasjen ihvertfall. gratulerer!
-
Da var alt elektrisk fikset....
Byttet sikringsboksen og alle ledninger til bliklys bryter og tenningslås og ellers alt som var skadet av / brent bak instrument panel.
Fikk ikke blinklys til å virke normalt, lyste i alle retninger som om det var jording feil...
Knallen som har montert etter lakkering hadde byttet om baklys og bremselys/blinklys på ene siden, samt byttet om på park og blink i de felles lyktene fremme.
Oljetrykk og ladelampe var ikke tilkoblet - kan jo være kjekt å ha
thebusco.com har en rattlås/tenningslås. Har sagt jeg skal ha den men ikke fått dette bekreftet enda. -
"køye i taket" manglet på denne. Det var jeg forsåvidt klar over men hadde uansett tenkt å lage meg en continental bed der oppe for å få plass til begge ongane.
Er en fin tråd på Thesamba om dette
Jeg har laget platen med hengsler og magneter til å holde "puten"
Må bare få laget hengslene til selve sengen i front og få lagt på noe skumgummi og et fornuftig trekk over.
Er det noens om vet hvor en får tak i vinyl taktrekk med slike små hull i metervare?
Tenkte å kle platen med dette under da hele taket mitt er kledd med slik vinyl
En har også tatt seg tid til å lage en tegning med alle mål