Nytt medlem med T2 earlybay med mye godt arbeid...
Dragen ga itte te slutt men hu va standhaftige. Nå e bayen på plass i garasjen i Sandnes og det e begynt å rivast. None overraskelser dukket det opp, men visste det var mye arbeid. Nå gjenstår å få tak i papirer (teknisk) heving og et par nye jekkfester så skal den vises. Prøver å få på skilt først for så å ta bilen fra grunnen
LASSEN: Hyttenaboen så va borte og kikkte når du tok ut motoren i boblå hjemma hos hu mor