Rengjort og blåst noe gravrust jeg fant under baksette og hattehylleBehandlet med Ferrobet for å ta det som eve(mer....) Posted by TorgeirMatre 5 days ago
Fjernet bitene som var sveiset inn i utsparing til eksosKan være greit å kunne kjøre med original eksos, eller (mer....) Posted by TorgeirMatre 5 days ago
Øneker å kjøpe en 2 liter topp med firkant eksos.To knekte ventiler har herjet i den ene toppen min, så den går(mer....) Posted by TorgeirMatre 1 month ago
Fikk ikke skrudd av "varmen" i sommer.. Ikke at det var så vart at det var et problem da... Opphenget til den e(mer....) Posted by TorgeirMatre 1 month ago
11 år siden siste oppdatering, på tide å gjøre noe med denne daTråden er ryddet for kjøp og salg av deler og an(mer....) Posted by TorgeirMatre 1 month ago
Sesongen er såvidt i gang, og varianten har vore gjennom EU kontroll uten mangler. Nesten hvertfall. Stramme håndbrekk og banke liv i tutå så va me der. Prøvde å selge denne i vår men de kom aldri å hentet den, så då får eg ha den ei stund til...