Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
-67 Squareback
-
Fekk varianten heim i går, og ble egentlig positivt overasket over tilstanden. Heil og fin bil unntatt kanaler. Bilder kommer. Prøve å finne nye kanaler på nettet men det va ikkje lett. Ska høre med Kai og Matt.
-
-
-
-
Surfet litt rundt i kveld og fant denne.....
Det syns eg va ganske fett......Farge, felg, stæsj....... E redd dette blir mer enn et kanalskifte...... Ska ha fri fra jobb i mårå så planen e å få dele karosseriet fra bunn då... Bilder kommer.....
-
-
Ska sei.. fått i gang sveisen nå ja...
Fikk noen timer på lørdag jeg også.. kan ikke huske gangen før det
Sveiste ferdig panser på 65'en... må få den ut for å få plass til en T2 i garasjen -
Ja sveisen har eg fått gang på. Har kommet et stykke til, kappet ut restene av kanal på passasjersiden og tilpasset den nye der og. Fått sveist den lik andre siden, må lage noen biter her og siden det e et godt angrep av rust der hvor kanal og innerskjerm bak møtes, som om det var ukjent. Etter mye banning og kjøing i håve fekk eg delt kjerra fra bunnpanna(2 bolter inni bak som låg rett ved siden av der hvor varmerøra kommer inn i kupeen eg ikkje såg) Har en plan om å lage meg et stativ til karosset slik at eg kan rulle vekk underdelen men me får sjå..... har og fått begynt litt med å fikse litt på kanten av bunnplata som hadde hatt besøk av hagla såg det ut som......
-
Hatt et par timer i dag og. Laga en bit til. Potlearbeid men godt ka som e gjort. Banket til innerskjerm litt og lappet sammen. Nest nederste bilde viser restene av kanalen. Det e det verste eg har sett..... Siste bilde viser ka eg ska te med nå......lappe sammen bakre innerskjerm og kanal. Så blir nogen timer til.....
-