oi såg du det..... de store planene e hemmelige. Nå ska det inn en efi motor som jalokey har bygget. Få an på veien og så får me sjå etterhvert.
bygget og bygget.. har satt på manifolder til efi laget ledningsnett.. osv..- heh synd eg reise på ferie til helga då..:(
Ja eg må få te å lage returen på bensin til tanken. Denne bør vel legges i en større diameter enn turen, ikkje sant? Og så må eg vel lage en stuss sånn at den går rett til tanken og ikkje bare på et T stykke som eg har sett nogen gjer.... Kor får eg tak i sånt?
Duracell bare varer og varer.........;)
14 years ago
Thu Jul 15 2010, 10:42
du må ha minst 6mm rør innvendig. til retur og innte pumpe.. hydro scand har slange konlinger som du kan prøve og feste. slike t stykke er ikke det beste men virker jo.. desto tykkere desto bedre:) inn og ut til pumpe.
Hadde en liten tur i garasjen i går og studerte prosjektet med å få en gjennomføring i tunnellen og det ser ut te å gå te honnane. Mitt spørsmål e om det e forsvarligt å legge et rør/slange paralellt med bremserør inni bilen for denne returen. Det e snakk om et par måneder fram til vinteren så plukke eg heller ned bilen og gjer det skikkelig då.