Dersom det er motoren som lekker olje....
Ta noen bilder og post de her, så skal du se det er noen som har tips...
Det kan ofte være vanskeilg å vite nøyaktig hvor det lekker dersom hele undersiden av motoren ser ut som en oljeklump.
Da du har buggy og hele ræva er åpen ville jeg tatt en tur på en slilk selv vask på Statoil
Legg på avfetting, vent noen minutt og vask. Er varmt vann der

Vær litt forsiktig med trykkert så du ikke blåser noe inn i forgasser eller tenning, men det er vel heller ikke der du skal vaske

Kjør en kort tur nå ser du ofte lett hvor lekkasje kommer fra.
Ofte er det rundt støtstangrør, reimhjul også ut fra clutch huset - Da er må motor ut og simringer (pakninger) byttes.
Ut fra bildene ser det da ikke så gale ut.. en litt kritisk EU kontrollør kanskje?
Kravet er vel at det ikke skal dryppe når de har bilen på bukken for sjekk
Bensin lekkasjer: Kjøp nok bensin slange (får det i metervare) til at du kan bytte ALLE bensinslanger, og bruk slangeklemme på alle. Brann i luftkjøkt VW har vi sett for mange av.. og ofte er det dårlige slanger som lekker.
Børekulene må presse ut, og nye må presses på plass.
Har ikke gjort det selv.... Men om du tar av armene og leverer de inn sammenmed nye kuler på et verksted må de kunne ordne dette.
Fra bildet ser det også ut til at du i har en ekstra oljesump skrudd under selve blokka, i tilegg til uoriginal (en større dobbel) forgasser, oljepumpelokk mend uttak og eksternt oljefiler som Dalland skriver.. De ekstra olje delene gir selvsagt mulighet for lekkasjer dersom slanger eller pakninger ikke er 100%
Og med bremseslanger...jeg bytter alltid dette om bilen har stått litt..... har for mange dårlige erfaringer..
Er noe dritt når du får bremset.. (Da er det trykk på bremseveska og det presses lett forbi "proppen" i slangen). Når du slipper pedalen og det skal renne tilbake tar det laaaang tid (om det i hele tatt skjer noe) og bremsene henger.
Koster bare småpenger
Du får invitere noen på garasje besøk dersom du ikka kan kjøre bilen til neste klubb møte

Lykke til