Såg bra ut. Så du fekk de under skjermene allikevel..?
Ja det går akkurat. Selve dekket stikker litt ut, men mønsterbanen ligger kant i kant med skjerm. Tror de stikker knapt 2cm utenfor bak. Må bare sjekke luften da jeg synes de virker noe godt påfyllt!
Da er bilen nesten klar for tur til MIB. Siste senking gjort, får den ikke lenger ned nå, står i bånn på dempere tror jeg!
Litt småfinish innvendig foretatt, endret innfestning for skilt foran, ser enda lavere ut nå,
Skulle fått på ny oljesil slik at det ikke drypper av den, men sliter med å få garasgejekken under bilen!
Tror jeg konsetrerer meg om å få hø.baklys til liv igjen. Sikringen ryker etter at jeg monterte parklys foran. Kan jeg ha byttet om på ledninger? Tror jeg bare isolerer kontakter for parklys og driter i dem.
Skulle fått klokken inni bilen til å funke. Er en ledning som skal til strøm (rød), men hvor skal jeg montere den? 10A sikring eller annet sted?
De likner. Har de enda! 8x16"
Nå har 03`en måtte vike plassen i garasjen. Flyndra til -63/-64`en står nå lagret i garasjen, klar for å få bremserør ++++. Håper å kunne pare topp og bunn før jul, men tiden vil vise det!
Har fått en idee i hodet, og det er at jeg absolutt skulle hatt en 03 med soltak! Er litt drit å kvitte seg med den røde da den er i veldig god stand, teknisk og rustmessig. Tenke tenke.
12 years ago
Tue Sep 11 2012, 14:27
Det skal ikke være soltak på en Racerbil... Skulle ikke du bygge GL da?
Bedre å bytte ut interiøret med bur og to stoler?
Kan være enig med deg Torgeir! Har jo fått samlet litt deler til GL prosjektet, til og med avtalt med firma om å få laget to formstøpte seter med carbon look og stålinnlegg. Disse polstrer og trekker jeg selv slik at jeg får de slik jeg vil!
kanskje bur hadde vært noe på sikt også, men da bør jo taktrekket ut!
Nå står driten! For første gang på over 2 år har jeg problemer. Bilen begynte å bli litt hakkete i gangen, så jeg tenkte det var på tide med nye plugger (etter 20000Km). Skiftet de men klarte å dra i stykker ene tennpluggkabelen! Kjøpte nye som ikke passet, skulle bytte de men fikk ikke fatt i. Sliter med å rekke åpningstider til dem som gjerne har kabler! Byttet til noen gamle jeg hadde liggende, fikk da nesten start men den humpet og gikk dårlig. Stilte stiftåpning uten at det hjalp! Lurer nå på om stiften bør byttes, eller om det er coilen som er finito!
Problemet er at jeg nesten får tenning, men motoren går da som en gammel skøyte! Hoster og spytter og går sabla ujevnt, ja det er så vidt det sviver.
Forslag til problem?
du har satt plugg kabler feil. tippe 180 grade.