Da har jeg fått hjem en -03. 2 eiere før meg, begge svært voksne. Pent tatt vare på, hel og god alder tatt i betraktning. Den beste -03 jeg har vært borti så langt. Planen er å få den EU-godkjent ved å fikse litt bremser samt noe styrestag, samt justere ene lyset. Noe deler har jeg men må nok kjøpe pitte litt. Ellers ta en runde med lakkrense for å få frem gløden i lakken igjen. Planen er å bruke den frem til prosjektet med -63 er ferdig. Så får vi se.
Må bare koble kamera til dynamoen:p Kommer du på lørdag så får du se den. Tenkte å bruke noen timer for å få lakken til å gløde igjen.
Takker Endre. Var selv akkurat ute og tok noen bilder for å legge inn. Har nettopp tatt en kattevask utvendig og litt inni. Bilen trenger en oppshining av lakk, men det haster ikke. Viktigere å få tid til å gå over bremsene samt skifte deler på oppheng foran. Kanskje jeg burde skifte til sommerdekk også ? Så at den ene felgen hadde en saftig bulk, men tror jeg har en på loftet med ok dekk. Reservehjulet er noe smalere enn de andre sommerdekkene.
Får ta dekkene ikveld etter at unger er i seng. Tar da og ser på bremsene samtidig.
Gratla med fine 03. Grævla kjekt at du og fekk deg en bil te sesongen.....
Ja og den varte til ikveld. Nå står den !!!!sad
Bremsene hang noe på den, så derfor tok jeg fatt og skulle finne ut av dette. Det viser seg at caliperen ikke fungerer. Den henger på stemplene og jeg aner noe rust der. Fa......... Under forsøket på å presse stemplene tilbake og "moe" de opp litt, røk gummiforingen rundt stemplene. Så der står driten nå, med halve ræva ut av carporten.
Noen som har brukte calipere liggende slik at jeg får den på veien til lørdag? Trenger to stk. Caliperen har 2 pinner.
Ring Rune Lutsi på Kjylles, han har garantert
Rekker ikke opp til ham imorgen, er opptatt hele dagen og kvelden. Det må bli på lørdag i så fall. Det er fa.... så kjipt.