Hovedmeny
Informasjon
Siste poster
Postet av jalokoeyeg fekk tilbud på en kaman ghia av en som bor i na(mer....)
10 sep. : 11:59
Postet av DallandJa hadde eg bare enda jobba fulltid på mekonomen s(mer....)
09 sep. : 20:45
Postet av jalokoeyknasten hadde vel ett sett 17 toms sorte for salg (mer....)
09 sep. : 08:11
Postet av jalokoeyeg har spacere liggende :) så du slipper og byutte(mer....)
09 sep. : 07:29
Postet av RogerJa, bare kom oppom eller slå på tråden! Uansett så(mer....)
08 sep. : 23:09
Postet av Endre SIkkje noge dum tanke d, meine at ørjan ska bytte h(mer....)
08 sep. : 23:01
Postet av DallandDet tøffaste hadde nok vert lik dem på racebussen (mer....)
08 sep. : 22:49
Postet av Endre SDalland skrev ...Skulle gjerne hatt noen blank sva(mer....)
08 sep. : 22:26
Postet av DallandSkulle gjerne hatt noen blank svarte porsche cup f(mer....)
08 sep. : 22:13
Postet av Endre SSkulle bare fått de bort til meg då så hadde eg ta(mer....)
08 sep. : 20:52
Velkommen
Pålogget
Sponsorer
Forum
| << Forrige tråd | Neste tråd >> |
Første boble, 1300SGå til side << >> |
| Forfatter | Post |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Trenger ett strøkent venstre speil, noen som har? | ||
| Tilbake til toppen |
| jalokoey |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #28Registrert: ma. des. 15 2008, 21:16 Innlegg: 862 | unneberg:) hehe ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Er i første omgang ikke så interessert i å betaler 800kr pluss frakt for ett speil. så om noen har ett fint til halve prisen så er det interessant ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| Magnus78 |
| ||
[ Juniormedlem ] Registrert medlem #88Registrert: sø. juni 28 2009, 22:46 Innlegg: 13 | Jeg har et småstygt et du kan få for freesome, tror jeg, hvis du bare trenger noe som ikke er knust... | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Tror ikke du trenger å det... Problemet med mitt var bare at eg har bytta glass fra ett annet speil og derfor har det nå etter lang tid løsna og datt ut da eg skulle lukke døra. Skal nok klare å fiksa det igjen, men lider litt av å være perfeksjonist. så vil helst ha nytt... Noen som har Lambda måler til låns? Lc-1 eller lignende? | ||
| Tilbake til toppen |
| jalokoey |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #28Registrert: ma. des. 15 2008, 21:16 Innlegg: 862 | eg har en ny ubrukt som eg bestilte til notch.. vet ikke om den er lik. din . men om du kan bruke kan du få kjöpe. | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | takker, men er alt ordna Var ung og dum i starten og tenkte at plasten bak dørene ikke var så viktig. Har derfor handla inn ny 3mm huntonit i dag og begynt å lage nye dørplater. Har så vidt brukt bilen men allikevel var di nedre hjørnene grøt... Satser på å ha bilen klar igjen til mandag | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Gikk lei av å prøve å låne lambda verkøy av folk så har nettopp bestilt ett lc-1 innovate kit. 209$ ink frakt er jo ikke gale med tanke på hvor mye frustrasjon som forsvinner Ellers kjøpt ett stygt tilhenger feste av Lassen som skal slipas og lakkas med Ral 9005. Lassen, hvordan monteres dette? Ser kortere ut en støtfanger festene.... | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Må også fortelle at eg holdt på å kjøra i ræva på en astra etter å ha vert for ivrig til å drifte gjennom rundtkjøringene... Har lyst på fersk gummi, er ikke så mye å skryte av med gammel gummi på vått føre... | ||
| Tilbake til toppen |
| GeirO |
| ||
[ Juniormedlem ] Registrert medlem #148Registrert: to. juni 03 2010, 16:18 Innlegg: 56 | Hva gjør bobla utendørs på vått føre?? | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Eg har tak vindu og dører Er gradvis tilvenning til bergen ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| jalokoey |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #28Registrert: ma. des. 15 2008, 21:16 Innlegg: 862 | Dalland skrev ... Gikk lei av å prøve å låne lambda verkøy av folk så har nettopp bestilt ett lc-1 innovate kit. 209$ ink frakt er jo ikke gale med tanke på hvor mye frustrasjon som forsvinner Ellers kjøpt ett stygt tilhenger feste av Lassen som skal slipas og lakkas med Ral 9005. Lassen, hvordan monteres dette? Ser kortere ut en støtfanger festene.... hålandtuning på nærbø har til 1600 ,. blir vel omtrent det du betale med frakt og moms? og har på lager:) pass på at jording er skikkelig di tåler lite:) | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | Dalland skrev ... Gikk lei av å prøve å låne lambda verkøy av folk så har nettopp bestilt ett lc-1 innovate kit. 209$ ink frakt er jo ikke gale med tanke på hvor mye frustrasjon som forsvinner Ellers kjøpt ett stygt tilhenger feste av Lassen som skal slipas og lakkas med Ral 9005. Lassen, hvordan monteres dette? Ser kortere ut en støtfanger festene.... ein tusen lapp så henge eg det på for deg... hehe, nei, det ska passa rett på støtfanger festå..va vertfall der det va festa hos meg.. Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Så man fester først hengerfeste også støtfangeren utpå der igjen? Er alt bestilt så gidder ikke stresse mer nå. Var uansett ink frakt så har det hjemme i hånda for 1300kr. Men tar vel sikkert 5år før det kommer da... | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | Dalland skrev ... Så man fester først hengerfeste også støtfangeren utpå der igjen? Er alt bestilt så gidder ikke stresse mer nå. Var uansett ink frakt så har det hjemme i hånda for 1300kr. Men tar vel sikkert 5år før det kommer da... det stemme på ein prikk ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Har fått en litt merkelig knakelyd/klunkelyd i forstillinga nylig så har nå gått over alt av bolter i forstillingen men finner ikke noe spesielt gale.. Har også lagt mine russiske dempeplater i gulv fremme og bak, med sparkplaten fremme og på v/h side fremme. Lovte naboen at ikke sjangs om at eg gidder å begynne baki , men nå står jo alt på hode og eg har fjerne mange kilo med dempeplater baki hullet. Har lagt 15 plater rundt om til nå og har 15 igjen. Fant også dette problemet: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26209.msg261529.html#new | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Jalokey: her er det kittet eg handla, så nei ikke "lik pris"... http://www.halandtuning.no/LC-1_med_52_mm_klokke__2700-_mmva.asp | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Sliter for tida med justeringer som vanlig. Kan dyse tomgang og hoveddysa så det går veldig bra men har 3 problemer. 1: ved ca 1/3 gass (overgangen fra tomgang til hovet) skyter den til maks mager blanding, vis eg gir ekstra gass og går tilbake til dette punktet så er den fin. Dette gjelder uansett hvor raskt eg gasser til dette punktet. 2: Når jeg går av gassen og motoren bremser på høyt turtall så går den i maks magert og skyter og bromler fælt i eksosen. 3: Når jeg skrur av tennings så kommer ett lite "vhomp" i eksosen... Tenning er justert riktig, synkronisering er justert så nært som mulig ved varm motor. A/F verdiene ligger mellom 12.5-13.8 når den oppfører seg skikkelig. Bensintrykket ligger stabilt på 1,7psi. Noen som har noen ideer annet enn å selge å kjøpe hpmx? Selger også di råtøffe felgene mine nå, veldig trist da di er skam tøffe. Men må ha korte akslinger eller valse sjermen litt for å få det under... http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26558.0.html | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Nå er punkt 1 borte i allefall Noen som har di "end cast" som man bytter til når en vil ha "korte akslinger"? Har ikke så lyst til å selga felgene.... ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Endelig fått gjort noe mer fornuftig. Har fått lyddempa enda mer, enda en ny type russisk militær matter Har også gått over og overhalt og sjekket forgasserne ned til hver minste kanal og varmet opp og tok ut emulusjons rør og luft dysa. Fant også ENDA ett hull som var glemt å bore i forgasserne. Blir passe forbanna over at det går ann å sende ut noe sånt dritt! Må ut å handle bor på ca 1.2mm i morgen for å lage hull. Har også kjøpt og ladet opp en 1 farads rockford kondensator. Dyr som F men ser jo digg ut ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| Moderatorer: Webadmin, HorzA, Håkon, Ketil S., Torgeir Matre, Kjetil L, Eddi, tomivart2, Trond, Lassen |

04 oktober kl 1900

Første boble, 1300S