Main Menu
Siste poster
Welcome
Forums
T-111
-
Sitter på jobb å vente på at klokka skal passere 1500. Tralle står å vente, motor står å vente.....det skal bli kjekt å få heim denne igjen. Snart 4 år siden eg drog an heim sist og håper denne turen går smidigere enn sist.
For dokk som lige å mimre, her e en link te august 2006
http://vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=3&TID=76986&P=1&SID=1285 -
blir gyd for deg dette:) blir det tom ivar sin motor nå i sommer? eller går du på med brak på efi motoren?
-
Kommer litt an på. Tom ivar sko ringe meg opp igjen, og en nordlending e jo ikkje blandt de kjappeste vett du....
Får sjå koss d blir. Du hadde vel ikkje reimhjul og det bakre kjøleblekket te efi motoren???
-
-
-
-
Angre så ein blaude Honn, får kje det rette feelingen i 03`en rett å slett. Bler kje gammale den bilen hos meg e eg redde. Motoren går som et uver men det e lydar her og der. t-111 e det bare koselydar i...
-
-
Det kan vel være lett å la seg bli blendet av utstyr Vidar. Jeg ble blendet av bilens fasong og sjarm da jeg kjøpte -63`en. Du så jo hva det var, og førte til etterhvert!
03`en er det bare kos med. Går godt med sine 50Hk. Imorgen skal jeg på langtur med den.
Skjønner god at du er fornøyd Endre !!
Hva blir det til med T-111 nå, planer ? -
Planer........Bygge roadster av den å sette på passatmotor, 3 eikers saabfelger og sikkert noge billigt biltemastereo