Hovedmeny
Informasjon
Siste poster
Postet av jalokoeynoen som har motorfeste til irs kasse bakre? ovalt(mer....)
06 sep. : 23:00
Postet av HåkonFine :-)
06 sep. : 21:12
Postet av Ragtop58http://www.youtube.com/watch?v=__Co6GAaXFw
06 sep. : 17:29
Postet av jalokoey1 stk balljoint komplett forstilling med trommel b(mer....)
05 sep. : 22:54
Postet av jalokoeyspørs om tenningen din ikke blir for lav over 3000(mer....)
05 sep. : 10:51
Postet av Formula VeeHe he...Tatt utav bur og stoler igjen, holder på å(mer....)
05 sep. : 09:42
Postet av Endre STa toget te nærbø om du vil så har du sjåfør...
05 sep. : 09:30
Postet av Formula Vee..normale folk hadde blitt i hvertfall litt bekymr(mer....)
05 sep. : 09:30
Postet av Formula VeeLitt usikker på om jeg kommer.. skal egentlig ikke(mer....)
05 sep. : 09:26
Postet av PetterSiden jeg solgte motoren min, har bilen stått der,(mer....)
05 sep. : 08:17
Velkommen
Pålogget
Sponsorer
Forum
| << Forrige tråd | Neste tråd >> |
Sør-Rogaland VW treff 2010Gå til side >> |
| Forfatter | Post |
| Eddi |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 22:30 Innlegg: 209 | Sør-Rogaland VW treff 2010 Da er alle brikkene på plass for Sør-Rogaland VW treff 2010, og vi sattser for fult på å gjenta stor-sukseen fra i fjor. Så da er det bare å merke av i kalenderen helgen 18 - 20 juni , for da braker det løs på Bore strandcamping og Revebanen. Vi vil i år som i fjor ha banekjøring på Reve og mye sosialt sammvær med felles grilling og aktiviteter for store og små i nydelige omgivelser på Bore strandcamping. http://kart.gulesider.no/m/pn6TK For detaljert program se vedlagt treff plakat, og følg med i tråden for oppdateringer. ![]() [ Endret on. mars 10 2010, 20:10 ] | ||
| Tilbake til toppen |
| Eddi |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 22:30 Innlegg: 209 | |||
| Tilbake til toppen |
| Torgeir Matre |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 14:12 Innlegg: 381 | Mens vi venter på årets treff... Trenger vi litt inspirasjon og gode minner Her er en artikkel fra Begensklubben's klubbavis om treffet vårt Bildeserie fra Formula Vee Banekjøring "Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you." | ||
| Tilbake til toppen |
| vidar eiane |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #6Registrert: ma. nov. 24 2008, 23:14 Innlegg: 448 | Treffet ser spøge ut for min del, Komme hjem fra Danmark på Lørdagen. Drive å mekle for å reisa ein dag tidligare, men det ser mørkt ut... Livet e for kort te å kjøra kjedelige bilar | ||
| Tilbake til toppen |
| Torgeir Matre |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 14:12 Innlegg: 381 | Vi holder på leeenge utover lørdagen......eller Søndag morgen ---- "Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you." | ||
| Tilbake til toppen |
| vidar eiane |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #6Registrert: ma. nov. 24 2008, 23:14 Innlegg: 448 | jo men banekjøringå.....argh! Komme uansett, men litt for seint te det kjekka. Livet e for kort te å kjøra kjedelige bilar | ||
| Tilbake til toppen |
| livva |
| ||
[ Senior Medlem ] Registrert medlem #32Registrert: sø. jan. 04 2009, 21:56 Innlegg: 69 | Glede mæ glede mæ gleeeeeeeeeeeeeeede mæ, detta ska bi kjekt folkens Å jette om æ ska på banen igjen i år, det va driiiiit kjekt å kjøre på banen LOVE IT Livva | ||
| Tilbake til toppen |
| Håkon |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: sø. nov. 09 2008, 21:46 Innlegg: 500 | Good News! Odd "Dråben" Olsson som har kjørt speedway med NSU motorsykler på 50-tallet, norgesmester i 1958. Vil komme på treffet med sin 1974 Formel V racer, denne kjører han nå historisk racing med, i en alder av 78 år! Bilen skal være original med unntak av felgene. Her blir det banekjøring og utstilling. Oppfordrer andre eiere av Formel V til å stille, hadde vært gøy å se Formel V fighte mot hverandre. Vil dette bli mulig? ![]() [ Endret fr. mars 26 2010, 21:02 ] | ||
| Tilbake til toppen |
| vidar eiane |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #6Registrert: ma. nov. 24 2008, 23:14 Innlegg: 448 | Fy F så feeit ![]() Livet e for kort te å kjøra kjedelige bilar | ||
| Tilbake til toppen |
| Ketil S. |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 09:13 Innlegg: 389 | Vi gleder oss til dette. Sell my Beetle? I`d rather shove wasps up my arse ! T1 1963 T1 1974 | ||
| Tilbake til toppen |
| jalokoey |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #28Registrert: ma. des. 15 2008, 21:16 Innlegg: 858 | hmmm:) dette blir kjekt:) | ||
| Tilbake til toppen |
| Formula Vee |
| ||
[ Senior Medlem ] Registrert medlem #17Registrert: ti. des. 02 2008, 22:21 Innlegg: 148 | Håkon skrev ... Good News! Odd "Dråben" Olsson som har kjørt speedway med NSU motorsykler på 50-tallet, norgesmester i 1958. Vil komme på treffet med sin 1974 Formel V racer, denne kjører han nå historisk racing med, i en alder av 78 år! Bilen skal være original med unntak av felgene. Her blir det banekjøring og utstilling. Oppfordrer andre eiere av Formel V til å stille, hadde vært gøy å se Formel V fighte mot hverandre. Vil dette bli mulig? ![]() Jeg har en formula Vee han kan bryne seg på ![]() -73 1300S Formula Vee | ||
| Tilbake til toppen |
| Håkon |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: sø. nov. 09 2008, 21:46 Innlegg: 500 | Gi gass Vi har det gøy ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| Eddi |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 22:30 Innlegg: 209 | 1 måned igjen | ||
| Tilbake til toppen |
| Eddi |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 22:30 Innlegg: 209 | Til alle som har tengt å kjøre på bane, les gjennom vedlegget banekjring_p_reve.pdf | ||
| Tilbake til toppen |
| Ketil S. |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 09:13 Innlegg: 389 | Bra Eddi. Hvordan er det med svetting av olje, er det ok? Det er vel knapt noen luftkjølte som ikke svetter litt. F.eks min 03 svetter under, men ikke slik at det blir dam. Sell my Beetle? I`d rather shove wasps up my arse ! T1 1963 T1 1974 | ||
| Tilbake til toppen |
| Eddi |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 22:30 Innlegg: 209 | Tørk godt av med en gammel svamp, hvis det da ikke drypper når de tar teknisk på bilen tror jeg det er greit. | ||
| Tilbake til toppen |
| Torgeir Matre |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 14:12 Innlegg: 381 | Må mer en gammel svamp til på min... Skulle byttet simringen i girkasse før jeg satte inn motor ja Kanskje prøve bleie på bilen.... det var jo så in på SCC ![]() "Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you." | ||
| Tilbake til toppen |
| Formula Vee |
| ||
[ Senior Medlem ] Registrert medlem #17Registrert: ti. des. 02 2008, 22:21 Innlegg: 148 | Tenkte litt på å ta ei langpanne som mor bruker til sjokoladekaka og feste under med ståltråd, og så en liten lensepumpe med flottør, som bare pumper olja tilbake i motoren gjennom et filter som fjerner grus og småstein. rart ingen har tenkt det før... ![]() -73 1300S Formula Vee | ||
| Tilbake til toppen |
| Ørjan Evensen |
| ||
[ Senior Medlem ] Registrert medlem #24Registrert: sø. des. 07 2008, 20:45 Innlegg: 67 | Ha-ha-ha, godt med livlige fantasi, Jan Olav! !lolGod tur på treff i heljå, ta ei pils for meg og så kan eg ta ein for dokker når eg sidde i varmen!!amazed | ||
| Tilbake til toppen |
Gå til side >>
| Moderatorer: Webadmin, HorzA, Håkon, Ketil S., Torgeir Matre, Kjetil L, Eddi, tomivart2, Trond, Lassen |

04 oktober kl 1900

Sør-Rogaland VW treff 2010