Det e en 1500S som e lett modifisert. Senket rundbaut og satt inn noge uorginalt interiør. Men det ser sånn tålig ut. Det var som meg bekjent Håvard Serigstad som først fikk tak i denne. Deretter hadde den en tur til Dirdal hos Marius før eg bytta den til meg mot noe gammelt ræl eg hadde i garasjen
Litt flere bilder. Generelt slik den har sett ut denne sesongen. Helt standard med brm hjul.Bilde nr 2 er fra den tiden da Håvard fikk tak i den. Vet ikkje kor lenge siden det kan vær.
Nå i høst har eg vært på ebay og handlet litt stæsj. Eg har jo en fot i restoskoen og må jo stå for det. Meshcap og venetian blind er ankommet fra crocodille dundee.
Nå e det hjula sine tur og har begynt å lage meg et sett med bredda stålfelger. Hadde noen volvofelger liggende og det ser ut til at det kan passe sånn tålig. Kan bare gå gale. Brm hjula får seg en omgang de og. Dynke de i duxola og fjernet all gammel lakk. Her skal kant poleres og hva som skjer med resten er usikkert akkurat nå. Har lekt litt med tanken og lakke de i bilens farge men er usikker.......
Har fått skrudd litt på torsjonstavene. Målte før eg begynte å såg at bilen hadde ikkje samme høyde bak så mistanken var stor til at torsjonstavene ikkje var like på vinkelen. Så etter at de var løsnet og lå fritt så målte eg vinkel og der var det avvik på 1,3 grader. Så et hakk på indre og ytre på høyre side hadde eg avvik på kun 0,2 grader. Det tok eg som utgangspunkt. Justerte da først 6 indre og så 6 ytre hakk. Det skal tilsvare ca 5 grader eller tilsvarende 3,3 cm. Prøver det først så får vi se.
Måtte sjekke høyde og hadde en tur i dag. Startet på første forsøk og va deilig å dille en tur den siste dagen dette året. Kan ikkje si eg e misfornøyd med bakkeklaringen.