Hovedmeny
Informasjon
Siste poster
Postet av jalokoeyeg fekk tilbud på en kaman ghia av en som bor i na(mer....)
10 sep. : 11:59
Postet av DallandJa hadde eg bare enda jobba fulltid på mekonomen s(mer....)
09 sep. : 20:45
Postet av jalokoeyknasten hadde vel ett sett 17 toms sorte for salg (mer....)
09 sep. : 08:11
Postet av jalokoeyeg har spacere liggende :) så du slipper og byutte(mer....)
09 sep. : 07:29
Postet av RogerJa, bare kom oppom eller slå på tråden! Uansett så(mer....)
08 sep. : 23:09
Postet av Endre SIkkje noge dum tanke d, meine at ørjan ska bytte h(mer....)
08 sep. : 23:01
Postet av DallandDet tøffaste hadde nok vert lik dem på racebussen (mer....)
08 sep. : 22:49
Postet av Endre SDalland skrev ...Skulle gjerne hatt noen blank sva(mer....)
08 sep. : 22:26
Postet av DallandSkulle gjerne hatt noen blank svarte porsche cup f(mer....)
08 sep. : 22:13
Postet av Endre SSkulle bare fått de bort til meg då så hadde eg ta(mer....)
08 sep. : 20:52
Velkommen
Pålogget
Sponsorer
Forum
| << Forrige tråd | Neste tråd >> |
Min 73 1300SGå til side << |
| Forfatter | Post |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Eg har på jobber, veldig gode og grei pris Faktisk overaskende god feeling vis du har gode hansker og rett størrelse. Blir skummelt dette nå når eg må konkurrere med deg ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | då va det kveld itte dagens økt, fått gjort littegrann idag og, gjort ferdig siste rest av sandblåsing av deksel + eg har fått prima alt..så nå e det klart for lakkering iløpet av morgen dagen.... har og fått polert opp dynamo å bensin pompå..så bare pass deg nå Dalland nei, trur ikkje eg har såde liga å gnikka så du har for å sei det sånn men det e vertfall 10 gonger enn den halv flassanes gullmalingå så va på fra før av.... fek og montert på dynamofoten å bensin pompå, å kjenne eg glede meg te å få på alt igjen ferdig vaska/lakka & polert får nok gjort litt imårå og, før eg sette kursen mot stavanger å så videre te bergen på fredag... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | då va alt av deksel lakka to strøk det mesta i matt svart, men någen små deler i ein fine blanke rødbase...så glede meg te å setta ting i samen igjen øve helgå.. reise te bergen på muse konsert i helgå + eg ska henta ein gammale primus eg har kjøpt av ein i bergensklubben.. så blir ei goe helg tenke eg litt bilder ifra lakkeringå idag i himalagte "lakkboks" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| vidar eiane |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #6Registrert: ma. nov. 24 2008, 23:14 Innlegg: 448 | E det din utlagde tarm på det eina bildet der ? Livet e for kort te å kjøra kjedelige bilar | ||
| Tilbake til toppen |
| Endre S |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #3Registrert: lø. nov. 08 2008, 15:59 Innlegg: 587 | Eg lure på ka som e vitsen med ei rød vifte....e d for at insektå ikkje ska grise til ??? Følg prosjektet Ovalen her. http://www.srvwk.com/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?4975 Følg prosjektet Varianten her. http://www.srvwk.com/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?553 Bugs are nice, Ghias are cool, BUT Everyone knows, that Ovals and Squarebacks............RULE!\\\\\\\" ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | Endre S skrev ... Eg lure på ka som e vitsen med ei rød vifte....e d for at insektå ikkje ska grise til ??? stemme det endre....nei , va egentligt bare for å tøma sprøytå for lakk som eg hadde blanda ut itte eg va ferdige ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | vidar eiane skrev ... E det din utlagde tarm på det eina bildet der ? ka bilde du tenke på...trudde ikkje eg viste tarmen min på någe bilde ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| vidar eiane |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #6Registrert: ma. nov. 24 2008, 23:14 Innlegg: 448 | http://www.srvwk.com/e107_files/public/1279812632_85_FT1567_22072010673.jpg Livet e for kort te å kjøra kjedelige bilar | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | mm..fina litla roså ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Endre S |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #3Registrert: lø. nov. 08 2008, 15:59 Innlegg: 587 | Ka du har gjort med tommelen då Heilt svarte..... Følg prosjektet Ovalen her. http://www.srvwk.com/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?4975 Følg prosjektet Varianten her. http://www.srvwk.com/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?553 Bugs are nice, Ghias are cool, BUT Everyone knows, that Ovals and Squarebacks............RULE!\\\\\\\" ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | Endre S skrev ... Ka du har gjort med tommelen då Heilt svarte..... trur helle du ska senda meg ein PM viss du lure meir på det endre ...... Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Petter |
| ||
[ Senior Medlem ] Registrert medlem #130Registrert: on. nov. 25 2009, 09:39 Innlegg: 52 | lukking gudd... Petter'n. rogalandsboer fra drammen | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | nå har eg endelig komt meg him ifra bergen igjen itte ei kanon helg!!! men kjente eg va klar for å setta fingrane i motoren i kveld igjen...så nå e ting på vei på plass der de hørra heima igjen... så satse på att i løpet av ett par dagar så e ting up & running.. ![]() ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | fått gjort ennå litt meir idag.. har fått isamen alt av motor har og fått skifta motorfeste framme å bakre , å fått satt inn nytt utløselager... så nå e alt klart for i smett inn motoren imårå tidligt ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | då va motroren på sin rette plass igjen... så nå e det bare kosing & cruzing resten av sesongen... ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Dalland |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] Registrert medlem #8Registrert: ti. des. 02 2008, 09:59 Innlegg: 357 | Flottings, da er du klar for cruizing på mandag ![]() | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | jepp.. e rimeligt klar for någe cruzing på mandag ja ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
| Ketil S. |
| ||
[ Seriøst på vw kjøret ] ![]() Registrert: ti. des. 02 2008, 09:13 Innlegg: 389 | Fin salatslynge du har fått på toppen av gasseren!lol Sell my Beetle? I`d rather shove wasps up my arse ! T1 1963 T1 1974 | ||
| Tilbake til toppen |
| Lassen |
| ||
[ Senior Medlem ] ![]() Registrert: on. juni 24 2009, 21:25 Innlegg: 241 | Ketil S. skrev ... Fin salatslynge du har fått på toppen av gasseren!lol hoi då... hehe ![]() Praise the Lowered | ||
| Tilbake til toppen |
Gå til side <<
| Moderatorer: Webadmin, HorzA, Håkon, Ketil S., Torgeir Matre, Kjetil L, Eddi, tomivart2, Trond, Lassen |

04 oktober kl 1900

Min 73 1300S

hehe